GDZIE WIDZIMY SIĘ WKRÓTCE?


Jak być liderem i nie dać się zwariować

- WARSZTAT ECO-PRZYWÓDZTWA W OPARCIU O METODĘ A-NC

Zaawansowany warsztat przywództwa dla Liderów, Menadżerów i pracowników działu HR oparty o innowacyjny system kształtowania współodpowiedzialności i zaangażowania w organizacji. 

🗓️  27. 03. 2024 r.

📍ADN Browary Warszawskie
ul. Grzybowska 56 | Warszawa 

💰  Skorzystaj z oferty early bird ważnej jeszcze:

Dołącz za 790 zł / netto – do 23.02.2024 r.(971,70 zł / brutto) 

Po 24.02.2024 r. koszt warsztatu to 950 zł / netto
(1 168,50 zł / brutto).


CZYM JEST ANALYTIC-NETWORK COACHING?

Analytic-Network Coaching (A-Nc) to system, który pomaga Liderom oraz uczestnikom procesu rozwijać ich osobisty, autentyczny styl przywództwa i strategicznie wpływać na sieci, w których pracują. Ostatecznym celem procesu jest pozytywna transformacja organizacji, w której funkcjonuje Lider.

A-Nc to zaawansowany proces rozwoju opracowany przez dr. Simona Westerna. Bazuje na pięciu ramach, umożliwiających osiąganie indywidualnej pozytywnej transformacji poprzez najbardziej ugruntowane teoretycznie podejście do rozwoju przywództwa na rynku. Opierając się na koncepcji coachingu, A-Nc skupia się na indywidualnych wglądach, identyfikowaniu i osiąganiu osobistych pragnień i celów, rozwijaniu świadomości połączeń w sieci relacji i efektywnemu zarządzaniu nimi. Program wykorzystuje koncepcje psychoanalityczne, systemowe i sieciowe.

Warsztat A-Nc skierowany jest do doświadczonych menadżerów, liderów i pracowników HR, oferując jednodniowe wprowadzenie do zaawansowanego procesu rozwoju. 

 

Stworzony system 5 ram był testowany i sprawdzany wśród liderów z całego świata.
Wykorzystujemy podejście A-Nc bezpośrednio w procesie szkolenia liderów.

iui

CO W PROGRAMIE?

OFERTA


DLACZEGO WARTO?
Oferta biznesowa profes [Together]

WARSZTAT ECO-PRZYWÓDZTWA TO:

PROWADZĄCY

OFERTA


POSZUKAMY ODPOWIEDZI NA NASTĘPUJĄCE PYTANIA:

AGENDA SPOTKANIA

9:30-10:00 – rejestracja uczestników i powitalna kawa

10:00-11:30 – MODUŁ I – Case study – czym jest i jak przebiega sukcesja z sukcesem?

11:30-11:45 – przerwa kawowa i networking 

11:45-13:15 – MODUŁ II – Prawne, HRowe i finansowe aspekty sukcesji – praca w grupach

13:15-14:00 – lunch i networking

14:00-15:30 – MODUŁ III Wskaźniki sukcesu sukcesji – praca w grupach. Best practice z rynku.

15:30-16:00 – podsumowanie i zakończenie spotkania


SPOTKANIE HR

SUKCES W SUKCESJI
CZYM JEST SUKCESJA I JAK SKUTECZNIE PRZEPROWADZIĆ PRZEZ NIĄ WŁAŚCICIELI, PRACOWNIKÓW I ORGANIZACJĘ

12 PAŹDZIERNIKA 2023

START: 10:00 | KONIEC: 16:00

MIEJSCE SPOTKANIA: WARSZAWA
Hotel Nobu Warszawa, ul. Wilcza 73

Organizator zapewnia lunch.
Liczba miejsc ograniczona. 

 

Potrzebujesz więcej informacji?
Skontaktuj się z nami!

KONTAKT

tel. 796 358 628
e-mail: ewa.poplawska@togetherconsulting.pl

PRZECZYTAJ O WCZEŚNIEJSZYCH SPOTKANIACH

TAK BYŁO

26.01.2023 

Odtwórz wideo

SPOTKANIE WARSZTATOWE #1

HR W FIRMACH RODZINNYCH SUKCESY, WYZWANIA, ROZWIĄZANIA

TAK BYŁO

18.05.2023 

SPOTKANIE WARSZTATOWE #2

JAK ANGAŻOWAĆ PRACOWNIKÓW W DYNAMICZNYCH CZASACH 

TAK BYŁO

12.10.2023 r.

SPOTKANIE WARSZTATOWE #3

SUKCES W SUKCESJI

   .     

 

       

REKOMENDACJE OD UCZESTNIKÓW

Back to Top