TOGETHER: Zespół

Dagmara Kołodziejczyk

Mam 20 lat doświadczenia zawodowego, menedżerskiego i psychologicznego w zarządzaniu zasobami ludzkimi, przeprowadziłam ponad 2.500 godzin sesji coachingowych – indywidualnych, biznesowych, zespołowych i grupowych, szkoleń i warsztatów dla farmacji, produkcji, handlu, spedycji i logistyki.

Praca jest moją pasją. Dostrzegam holistyczny i systemowy kontekst klienta i organizacji. Piszę i publikuję o zarządzaniu, przedsiębiorczości, coachingu i systemowości w biznesie. Współtworzę program „Prawdziwa Ja” i „Świadomy mężczyzna”.

Jestem mamą, partnerką, marzycielką, tancerką (amatorką) i podróżniczką.

Jestem Trenerem Biznesu, Konsultantem, Master and Team Coachem EMCC, Konsultantem Kryzysowy, Konsultantem Mindsonar i Agility Learning. Jestem też Członkinią Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, w której pełnię rolę Mentora. Rozwijam ludzi i organizacje poprzez zmianę sposobu myślenia i działania. Pomagam budować kulturę organizacyjną opartą o wartości i relacje, w efekcie zwiększając efektywność i zaangażowanie, usprawniając komunikację i niwelując silosy. Odpowiadam za wprowadzanie programów mentoringowych do organizacji.

Piszę autorskie programy szkoleniowe, w których dostarczam specjalistyczną wiedzę, popartą wieloletnim doświadczeniem. Współtworzę działania CSR w organizacjach kreując pomysły na zaangażowanie ludzi w projekty odpowiedzialności społecznej.

W swojej pracy łączę praktykę biznesową, wiedzę oraz umiejętności coachingowe i doświadczenie trenerskie. Do tej pory spędziłam ponad 5 000 godzin na sali wspierając prawie 100 organizacji.

W czasie wolnym uwielbiam czytać książki, spędzać czas w teatrze (i na scenie i na widowni), a serce mi przyspiesza i dostaję skrzydeł gdy chodzę po via ferratach.

Magdalena Drzewiecka
Matylda Stasiuk

Mam ponad 20 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami i projektami, w tym m.in. transformacji kulturowej i zarządzania zmianą organizacyjną, wdrażania ocen okresowych i wartościowania stanowisk pracy w branżach finanse i bankowość, HoReCa, rekreacja, kultura i rozrywka.

Rozwijam kompetencje społeczne i menedżerskie. Szukam rozwiązań opartych na relacjach, wartościach, talentach i indywidualnych predyspozycjach. Wdrażam projekty budowania zharmonizowanych kultur organizacyjnych i etycznego środowiska pracy.

Jestem pasjonatką jedzenia i gotowania. W wolnych chwilach komponuję potrawy oraz prowadzę bloga kulinarnego.

Mam wieloletnie doświadczenie trenerskie, jestem propagatorem i współtwórcą Akademii Trenera Edutainment, współpracuję z ośrodkami akademickimi: Akademią Leona Koźmińskiego, Uniwersytetem Jagiellońskim, Szkołą Główną Handlową i Wyższą Szkołą Bankową.

Specjalizuję się w budowaniu efektywnych zespołów, zarządzaniem motywacyjnym, umiejętnościach przywódczych. Wprowadzam do szkoleń biznesowych elementy wirtualnej rzeczywistości, korzystam z wiedzy socjologicznej i psychologicznej oraz doświadczenia instruktora pierwszej pomocy.

Uwielbiam las, wodę i swoją pracę, która pozwala mi poznawać ludzi i zdobywać świat.

Przemysław Lelewski
Ewa Popławska

Obecnie łączy rolę handlowca, trenera i konsultanta. Realizuje szkolenia z obszaru sprzedaży poprzez wartości, obsługi klienta, feedbacku, komunikacji. Wpiera działy HR w obszarze Employer Brandingu oraz prowadzenia procesów rekrutacyjnych – od doradztwa w zakresie najlepszego rozwiązania, dopasowywania usługi do potrzeb firmy, pisania ogłoszenia atrakcyjnego dla potencjalnego pracownika, poprzez zarządzanie aplikacjami i udzielanie informacji zwrotnej.

Karierę w sprzedaży i roli eksperta dla działów HR wzmacnia stałym rozwojem uczestnicząc w szkoleniach z zakresu komunikacji, negocjacji oraz badania potrzeb i pracy z wartościami. Brała udział w projektach pricingowych oraz mapowaniu procesów mających na celu niwelowanie marnotrawstwa. Uczestniczyła w procesach określania, kaskadowania i monitorowania celów sprzedażowych. Posiada wiedzę i praktykę w zakresie efektywnego funkcjonowania działów sprzedażowych. Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET.

Związany zawodowo z rynkiem sprzedaży B2B, ma doświadczenie w ubezpieczeniach, bankowości, leasingu i szkoleniach. Rozwija kompetencje i mówi o zagrożeniach w sprzedaży. Obsłużył ponad 1000 kontraktów i zdobył nagrody jako ekspert i manager. Pracuje z klientami różnej wielkości, od mikrofirm do korporacji. Inspiruje i zarządza zespołem sprzedażowym, skupiając się na rozwoju, współpracy i samopoznaniu. Jest absolwentem studiów ekonomicznych Uniwersytetu w Białymstoku oraz Szkoły Trenerów Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Pasjonuje się sprzedażą, emocjami z nią związanymi, pomocą ludziom w zmianie i nowymi wyzwaniami, traktując „Nie da się!” jako motywację do działania.

Zrzut ekranu 2024-03-26 o 14.33.53
Łukasz Piątek
Katarzyna Krupińska-Obel

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju kompetencji menadżerskich oraz podnoszenia efektywności zarządzania podległym zespołem. Prowadzi coaching zespołowy i grupowy a także warsztaty budowania zespołu. Duża wiedza i doświadczenie w pracy z menadżerami umożliwia jej skuteczne rozwijanie umiejętności biznesowych menadżerów. Ponad 7000 godzin pracy na sali szkoleniowej w tym ponad 13000 godzin z menadżerami. Jako Coach ma za sobą ponad 3000 godzin pracy indywidualne, grupowej oraz zespołowej.

Realizowane projekty:

  • Szkolenia menadżerskie (zarządzanie zespołem, motywacja, kontrola, cele, delegowanie, rozmowy oceniające, negocjacje)
  • Program mentoringowy (organizacja, merytoryka, logistyka, superwizja mentorów)
  • Coaching menadżerski (kadra zarządzająca, nowi liderzy)
  • Ocena roczna i feedback jako narzędzie menadżerskie (szkolenia dla kadry zarządzającej)

 

Przygotowanie merytoryczne:

  • Certyfikaty: Kirkpatrick, Reiss Motivation Profile, Extended DISC, Superwizor Coachingu
  • Szkolenia: Mind Partners, Dujanowicz & Chraniuk, Provocare, Akademia SET® (Trener Biznesu, Coach, Coaching Zespołowy)

 

Przygotowanie zawodowe:

  • Doświadczenie: Philip Morris, Qodeca, WARTA, Grupa SET, Fabryka Umiejętności, PKO BP, Inteligo (HR Biznes Partner, Współwłaściciel, Trener, Konsultant, Coach, specjalista ds. obsługi klienta)

Współautorka książki prezentującej agile z praktycznej strony ‚AgileHints | Twarde aspekty pracy zwinnej’ oraz twórca podcastów dla liderów ‚Ledelse’. Jako agile coach wspiera ludzi, zespoły i organizacje gotowe na rozwój wzmacniając ich potencjał i wzajemne relacje.

Działa na rynku IT od przeszło 18 lat mając fokus na ludzi, którzy wiedzą gdzie chcą podążyć jednak nie wiedzą jak to zrobić. Wspiera zespoły i liderów w odkrywaniu ich mocnych stron, stosując podejście DISC i Clifton StrengthsFinder.

Monika Braun
Monika Hycnar

Wdrażała innowacyjne projekty dla top managerów wykorzystujące coaching, zarządzanie energią, work-life balance m.in. dla GRUPY ITI . Zajmowała się audytem managerskim i prowadzeniem coachingów dla pracowników. Projektowała i rozwijała procesy oceny i rozwoju pracowników, tworzyła programy szkoleniowy, projektowała ścieżki kariery, modelowała kompetencje, opracowywała opisy stanowisk. Wspierała firmy w komunikacji wewnętrznej, budowaniu kultury innowacyjności, pracowała z managerami nad rozwojem technik zarządzania zespołami. Prowadziła projekty doskonalenia umiejętności trenerskich, badania satysfakcji pracowników, employeer branding.

Od końca lat 90 brała udział w różnych szkoleniach rozwijających umiejętności osobiste, skończyła Szkołę Trenerów opartą na Empatii, kursy coachingowe. Jej motorem napędowym jest rodzina, mąż i dwóch synów a misją wspieranie ludzi w osiąganiu życiowej równowagi i uczenie ich radości z małych, codziennych rzeczy.

Zarządza wielokulturowymi zespołami rozproszonymi z uwzględnieniem różnych destynacji czasowych i różnic kulturowych. W zarządzaniu projektami korzysta z wcześniejszego doświadczenia i zdobytej wiedzy oraz praktyki biznesowej na stanowisku Menadżera Produktu, odpowiedzialnego za rozwój i wdrażanie systemów transportu lotniczego, na rynkach: krajowym i zagranicznym. W swojej pracy stawia na budowanie motywacji i zaangażowania zespołu, dla realizacji wspólnego celu biznesowego. Transparentność i otwartość relacji są dla niej nadrzędne i stanowią główną wartość biznesową dla przyszłych użytkowników. Aktywnie poszukuje najlepszych rozwiązań dla wszystkich stron skupionych wokół projektu. Wykorzystuje swoje wykształcenie ekonomiczne i zdolności analityczne dla usprawnienia podejmowania decyzji projektowych, dbając o uzasadnienie biznesowe na każdym etapie prowadzonego projektu. Posiada dobrze ugruntowaną wiedzę z zakresu metodologii, norm i technik zarządzania projektami. Przy projektach lubi eksperymentować i stosować różne kombinacje metod zarządzania, zależnie od potrzeb. Aktywny członek największej i najbardziej prestiżowej organizacji projektowej – Project Management Institute – PMI

Posiada uznane na świecie certyfikaty: Managing Successful Programmes – MSP®, Project Management Professional PMP®, ITIL Foundation, Prince2 Foundation, Prince2 Agile Foundation, Prince2 Practitioner.

Pasjonatka sushi i dobrego jedzenia oraz aktywności fizycznej.

Monika Mickiewicz
Radosław Żemło

Jego zespoły cechowały się wysoką skutecznością, realizacją celów powyżej 100%, niskim współczynnikiem retencji (5%-6%), jak i wysokim współczynnikiem zaangażowania (powyżej 80%). Przez 15 lat był związany z Grupą Pracuj – właścicielem portalu pracuj.pl, w którym pełnił rolę dyrektora sprzedaży. Radek był osobą odpowiedzialną za wprowadzenie polityki PRICING, która pozwoliła zwiększyć przychody o 60% w przeciągu dwóch lat. Wspomaga organizacje w ustalaniu i wdrażaniu strategii rozwoju w skali regionu oraz kraju. Wspiera w kontekście rozwoju firmy, pozyskiwania kapitału relacyjnego i budowaniu przewagi konkurencyjnej. Prowadzi warsztaty, procesy rozwojowe dla strategicznych zespołów menedżerskich oraz zarządów.

Założyciel firmy consultingowo – szkoleniowej Leadership Academy. Interim Dyrektor i Konsultant Strategiczny. Członek Rady Nadzorczej i dyrektor ds. rozwoju i Customers Experience w Columbus Energy S.A. Dyrektor Sprzedaży w firmie Nexity. 

Absolwent Politechniki Krakowskiej & Central Connecticut State University – program Executive Master of Business and Administration (MBA), Ican Institute – Strategic Leadership Academy, Akademii Pedagogicznej – Politologia i Nauki Społeczne, Szkoły Moderator – Coaching, Certyfikowany Konsultant w Mindsonar Global.

Ma doświadczenie w realizacji projektów szkoleniowych w wieku branżach, poparte ponad 10 000 godzin szkoleniowych w sali szkoleniowej głównie z obszaru sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta oraz zarządzania sprzedaży. Jej specjalizacja to także kompetencje miękkie, w tym obszar związany z motywowaniem, przywództwem oraz współpracą w Zespole.
Ukończyła studia wyższe na kierunku u Zarządzanie, Coaching i Mentoring w organizacji oraz Psychologia w Biznesie i Studia Podyplomowe z zakresu Analizy Transakcyjnej i Mediacje sądowe i pozasądowe. Wiele kursów oraz certyfikatów potwierdzają jej uprawnienia, m.in.:

  •  ITAA – The International Transactional Analysis Association – praktyk Analizy Transakcyjnej 101 
  • Certyfikowany Konsultant DISC D3
  •  Akredytowany asesor CAADC
  •  Akredytowany trener Thomas PPA
  •  Akredytowany facylitator APMG International
  •  Absolwentka Szkoły Zarządzania Sprzedaż McHayes&StewardGroup z dyplomem Praktyka Sprzedaży.
Żaneta Mańka
Back to Top