Przyłącz się do najbliższego spotkania HR!
Spotkanie HR
Kultura feedbacku – klucz do sukcesu w nowoczesnym zarządzaniu
16.10.2024 r.
Szawa Conference Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 137, 02-231 Warszawa
9:30 – 14:30
Wydarzenie bezpłatne
Prowadzące: Matylda Stasiuk, Dagmara Kołodziejczyk,
Gość specjalny: Agata Błaszkiewicz, Dyrektorka HR i administracji w Colliers International | Polska
Wyobraź sobie organizację, w której każdy głos jest słyszany, a komunikacja staje się narzędziem do budowania trwałych relacji i osiągania wspólnych celów.Kultura feedbacku to nie tylko metoda, ale strategiczny fundament, który wspiera realizację strategii biznesowej, wzmacnia zaangażowanie pracowników i podnosi efektywność działań.
Jest jak dobrze zaprojektowany system, który pozwala na płynne przekazywanie informacji zwrotnej, wspierając rozwój organizacji i jej pracowników na każdym poziomie. To przestrzeń, gdzie opinie nie tylko są wyrażane, ale i doceniane, przekształcając codzienną współpracę w nieocenione narzędzie wzrostu. Działając w środowisku pełnym wyzwań i rosnących oczekiwań, firmy muszą stawiać na rozwój i budowanie silnych, zgranych zespołów.
PODCZAS SPOTKANIA OMÓWIMY:
- Definicję i znaczenie kultury feedbacku w rozwoju organizacji – dlaczego jest to kluczowy element nowoczesnego zarządzania.
- Różnice między feedbackiem a oceną pracowniczą oraz jak efektywnie korzystać z obu tych narzędzi, by wspierać rozwój zespołów.
- Główne bariery we wdrażaniu kultury feedbacku i sprawdzone metody na ich przezwyciężenie, by budować otwartą komunikację.
- Najlepsze strategie i praktyki umożliwiające skuteczne wdrożenie kultury informacji zwrotnej w Twojej firmie.
- Inspirujące przykłady z biznesu – jak feedback może transformować organizację, poprawiać wyniki i zwiększać satysfakcję pracowników.
"Jeśli to, co robisz, inspiruje innych do marzenia, uczenia się, robienia więcej i stawania się kimś lepszym, to jesteś liderem" - John Quincy Adams
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
KONTAKT
tel. 739 446 475
e-mail: monika.wojcik@togetherconsulting.pl
SPOTKANIA HR
W Together Consulting dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem, które pomaga w budowaniu i prowadzeniu działów oraz procesów HR.
W trakcie spotkań warsztatowo pracujemy z uczestnikami nad tematami ważnymi w prowadzeniu firm rodzinnych oraz właścicielskich, opracowujemy ważne dla nich case study i wyzwania, z którymi stykają się współczesne organizacje.
Do tej pory poruszyliśmy m. in. tematy:
- Sukces w sukcesji - czym jest sukcesja i jak skutecznie przeprowadzić przez nią organizację?
- Jak angażować pracowników w dynamicznych czasach?
- HR w firmach rodzinnych: sukcesy, wyzwania, rozwiązania
Nie chcesz przegapić kolejnego spotkania?
PRZECZYTAJ O WCZEŚNIEJSZYCH SPOTKANIACH
TAK BYŁO
26.01.2023
SPOTKANIE WARSZTATOWE #1
HR W FIRMACH RODZINNYCH SUKCESY, WYZWANIA, ROZWIĄZANIA
TAK BYŁO
18.05.2023
TAK BYŁO
12.10.2023 r.